tisdag 15 oktober 2013

Lugn dag!

Blev en lugn dag idag som jag bestämt mig för. Brukar vara lite seg dagen efter man kommer hem från båten så då är det skönt att bara slappa. Men blev lite målande på toalettdörren i alla fall.
Måste få den klar snart då jag har fått en tid för besiktning av huset av Anticemex.
Det är en sådan besiktning som försäkringsbolaget kräver. De hade tydligen sökt mig länge men brevet har nog varit ute på en liten turne.
Fick även min vinst idag i en tävling jag har deltagit i. 4 stycken biobiljetter till filmen Turbo vann jag.
Blir roligt och gå och titta på den filmen med mina barn. Det är en tecknad film om en snigel som vill vara snabb. Han blir det på ett roligt sätt.
Tittade på en annan bra film idag nämligen Tyskungen efter Camilla Läckbergs bok. Den var helt okej tycker jag men när man har läst boken så har man sin egna bild hur allt ser ut. Så man får tänka om lite när man tittar på filmer som är gjorda på böcker.
Ikväll är det fotboll på +TV4  istället för äntligen hemma för oss fixare. Är ju inte så intresserad av fotboll men det blir väl att titta på matchen i alla fall.
Nu dags för kaffe igen. Vi hörs!
Vinsten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar