tisdag 29 oktober 2013

Ombord igen!

Förlåt att jag glömde bort att uppdatera igår men det var ombordstigningsdag så det var fullt upp.
Ja nu är man ombord igen då och man jobbar i buffen igen men denna gång på köttlinjen.
Hade en full sittning igår så det blev rivstart. Sedan trodde alla att det skulle storma ute på havet också men den märkte man inte av så mycket. Värre var det hemma hos mig har jag hört. Strömavbrott och nerblåsta träd så man åkte hemifrån vid rätt tid kan man säga.
Nu idag har det varit lugnare med gäster och även ikväll så är det lugnt men senare i veckan smäller det till. Men det är bra då går tiden fort.
Även denna gång så har jag en ny ute i buffen som man ska hålla koll på. Konstigt att jag får alla som ska skolas in på nya ställen hela tiden. Är jag en bra lärare eller har jag gjort något dumt eftersom jag drabbas hela tiden. Får väl hoppas på det första.
Nä nu får jag gå och vila lite inför kvällens drabbning. Ha det så bra så hörs vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar