måndag 1 juli 2013

Trädgårdsdags!

Idag vaknade man till fint väder så det blir en dag i trädgården. Har redan klippt gräset och nu är det dags för trimmer runt träd och buskar. Men tog en paus för att kolla in min blogg lite, tyvärr har läsarna sjunket i antal vilket jag tycker är lite synd. Får väl hitta på nåt så alla kommer tillbaka.
Som sagt så är det trädgården som gäller idag. Jag har två sten murar på tomten som de har delat av tomten med kan man säga nu funderar jag på att flytta på dem och göra en lång längs med tomtgränsen mot skogen istället. Men det är ett jättejobb så det blir nog att jag tar lite åt gången.
Måsten fundera ut hur jag ska ha det och om jag måste fixa till ett underlag i så fall måste jag beställa grus.
Men det är ett långt projekt innan det blir färdigt.
Ja nu är det dags att gå ut i det fina vädret igen så hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar