torsdag 4 juli 2013

Städdag

Ja idag ser det ut som det blir en regnig dag så då får man passa på att göra lite tråkiga saker som att städa och tvätta. Sånt som måsten göras. Men det går rätt fort att dammsuga eftersom jag inte har så mycket möbler och mattor än. Alltid något positivt med att inte ha hunnit skaffa allt.
Man ändrar på dygnsrytmen när man är ledig är uppe halva natten och sedan sover man bort hela förmiddagen. Får ställa väckarklockan i morgon så man hinner med lite mer på dagen när det är ljust ute. Äta frukost vid klockan 11 är ju lite knäppt.
Såg på min bloggstatisk att jag har ökat mina läsare lite nu vilket är skoj. De ligger lite jämnare nu och inte dalande som de var förra gången jag tittade. Men det är bara att köra på med mina inlägg ska försöka hålla er uppdaterade.
Idag ska loppisfyndet upp i hallen men funderar om jag inte ska ha den i sovrummet istället och sätta sovrumslampan i hallen. Får kolla vilken som blir bäst.
Nu så i med en tvätt i maskinen och fram med dammsugaren. Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar