onsdag 24 juli 2013

Lugn dag

Det blev en lugn dag för mig idag satt och kollade på blocket lite. Hittade en cykel till min son så det blev en tur till Oskarshamn. I Oskarshamn är man inte så ofta verkar vara en fin stad. Ligger ju vid havet och det är ju aldrig fel.
Körde lite småvägar dit så där hittade jag lite svampskog tror jag och även skog där det kan växa bär. Så det får bli en tur en dag med svampkorgen och bärhinken.
Nu så blir det att titta på fotboll på tv dags för semifinal för damlandslaget mot Tyskland. Blir nog en svår match men det har varit roligt att titta på damerna när de spelar de spelar mycket roligare fotboll än herrarna tycker jag. Det är full fart framåt som gäller inte detta jäkla passande fram och tillbaka som herrarna sysslar med.
Men jag är ju som sagt ingen fotbollexpert men det är min syn på det hela.
Tror de vinner med 3-1.
Imorgon blir det en semesterresa mot västkusten och träffa mina barn ska bli skoj. Tror min son kommer bli jätteglad för cykeln. Ska väl försöka bada för första gången denna sommar.
Ja nu håller vi tummarna för Sverige mot Tyskland i dam-EM.
Vi hörs senare så får vi se om jag fick rätt så ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar