fredag 12 juli 2013

Ny dag nya tag

Då var det en ny dag med nya tag. Ska nog ut i trädgården och planera lite måste få nåt annat att tänka på. Skulle vilja börja flytta den ena stenmuren tror jag idag.
Vill bygga en ny mot granntomten. Får se om det går att göra på nåt bra sätt vet inte riktigt var gränsen går men det gör kanske inte så mycket det är ju en ödetomt i alla fall. Har ju aldrig byggt mur förr men någon gång ska ju vara den första. Mycket sten finns det ju vi är ju i Småland.
Har även en lite tråkig sak att fixa med idag som man får göra när man är husägare nämligen rensa att avlopp. Det är avloppet i badrummet som vattnet rinner ner sakta i. Tror de gamla ägarna fuskade med flyttstädningen det har varit så sedan jag flyttade in. Är en sak som inte är så roligt att styra med men som måste fixas det med.
Ja det var väl mina planer för dagen får se om det blir så med.
Kollade min statistik idag det går väldigt upp och ner med läsare vet inte vad det beror på. Men inga riktiga dalar längre utan jag har en bra ström på läsare nu tycker jag. Men väntar fortfarande på detta med annonser på sidan. Tycker väl att +GoogleAdSense är väldigt sega med att godkänna min sida.
Det går ju inte få reda på vad som är fel heller vad jag kan se i alla fall. Första gången var det att jag hade för lite text på min sida men jag tycker det har blivit bättre. För det fick jag en varning som ligger kvar vilket jag kan tycka är lite konstigt. Men jag bryr mig inte så hårt om detta men skulle vara roligt och se om man kunde tjäna några pengar på detta med bloggande.
Ja ni tycker säkert att jag tjatar om detta men jag tycker faktiskt att man ska få något för att man lägger ner tid på att skriva en blogg det behöver bara vara en liten uppmuntran.
Nä nog med gnäll nu ut i trädgården så hörs vi. Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar