onsdag 10 juli 2013

Fotboll

Vilken sport egentligen springa efter en boll som folk säger. Det började bra för Sverige flera bra målchanser sedan gjorde Danmark mål. Sedan låste det sig lite för Sverige tycker jag inte för jag är någon expert på fotboll. Kan mer om motorsport som sagt var.
Precis när jag skriver detta så kvitterar Sverige till 1-1. Roligt att det är sånt tryck på läktarna i Göteborg. Måste vara stort att spela med detta tryck på läktarna.
Fasen vad jag hatar alla dessa experter som ska vara på tv nu för tiden. Det är experter i studion, experter på läktarna och fasen hans moster. Det ska pratas om allt och alla hur de ska spela och hur de inte spelar.
Jag undrar hur mycket de får betalt för att sitta där och tycka allt. Måste bli dyrt att ha alla dessa där. Men det är därför det är så mycket reklam på tv.
Ja nu fortsätter jag att titta på matchen och reta mig på experterna ha ha !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar