måndag 29 juli 2013

Loppisfynd!

Ja idag har man inte gjort så mycket tagit det lugnt. Lite tråkjobb var man tvungen att göra dock. Rensa avloppet i badrummet från hår och tandkrämsrester inte så trevligt speciellt när det inte är ens egna rester. Men nu rinner vattnet undan igen. Hittade även att mitt handfat i badrummet är höj och sänkbart har ju varit en rullstolsbunden som bott här en gång. Så nu kan man justera höjden som man vill.
Tog en tur i skogen gjorde jag ju med plockade lite hallon denna gången blir till frukosten imorgon.
Sedan har jag varit och hämtat mina loppisgrejor ett halvbord som jag ska ha i hallen. det var i lite sämre skick än jag hade trott men jag ska ju ändå måla om det. De har nog gjort det själv ser det ut som. Men slipa ner det och fixa lite nya lister så är det som nytt.
De har försökt att göra så det ser gammalt ut med lite krims krams i guld.

Grön vespa!
Köpte även en tavla som var lite cool med en vespa för 20kr. Den satte jag upp i hallen på vägen till sovrummet. Ser lite tomt ut på väggarna. Men man hittar lite grejor då och då så det blir nog bra till slut. Har lite fler möbler på gång en byrå och ett skrivbord får se hur det går med det. Ja det var det för ikväll.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar