onsdag 31 juli 2013

Blir en verkstadsdag idag också.

Ja vädret är samma som igår så det blir verkstaden idag också. Fortsätta med att slipa mitt bord. Mycket färg har de lagt på kan jag säga. Men har bra verktyg så det går bra.
Skulle ju skriva lite om speedwayen igår men den blev ju kraftigt försenad så gör det nu istället.
Mitt lag Dackarna vann bortamötet mot Vargarna från Norrköping och vem säkrade seger om inte den bästa Darcy Ward. Han är grym gjorde en omkörning på mållinjen av Nicki Pedersen också i ett heat.
Västervik vann hemma mot Vetlanda de är bra hemma på stena arena. Vetlanda har det fortfarande tungt men jag tyckte de körde bra igår lite svaga på reservsidan dock.
Piraterna och Indianerna körde oavgjort igen och fortfarande ingen +Emil Sayfutdinov i Indianerna det har skurit sig rejält mellan dem kan jag tro. det är synd som jag sagt förut att man inte får se VM-ledaren i svenska ligan.
Matchen Hammarby-Smederna ställdes in på grund av regnet. Där har de också problemet att de kan ju inte vänta för de får inte köra hur sent som helst. Jag tror det är så i alla fall det ligger ju i storstan.
De får ju inte ens köra hur många matcher som helst på en säsong eller och inte träna där eller.
Går ju inte driva elitspeedway på det sättet.
Nästa vecka blir det derby i Målilla Dackarna-Vetlanda. Bra väder och det blir rekordpublik tro mig.

Darcy Ward
Nä dags att fortsätta med mitt projekt vi hörs av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar