fredag 5 juli 2013

Fredagkväll

Ja då var det fredagkväll då ja. Har gjort klart med mitt grävande. Men skulle nog behöva lite matjord det är lite ojämnt och stenigt. Men det får vänta tills jag flyttat komposten tror jag.
Nästa projekt ute i trädgården är bygget av en ny kompost bakom trädgårdskjulet. Ska kolla över om jag har något virke jag kan använda. Det är jobbigt när man inte har grejor hemma så man kan börja med en gång. Det tar ett tag att samla på sig lite. Gjorde ju av med massor saker när jag sålde mitt förra hus och skulle flytta in i lägenhet. Så man får börja om från början med allt.
Nu har jag satt upp mitt loppisfynd det blev i hallen i alla fall till slut. Det blev bra nu har jag en lampa över som jag inte vet var jag ska ha. Den passar inte in tycker jag så jag får försöka sälja den.
Nu blir det en konjak. Vill rekommendera Xante päronkonjak den är så god.
Så har en bra kväll allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar