måndag 29 juli 2013

Skogen!

God morgon på er idag är det lite halvmulet ute så jag tror jag drar till skogen för att kolla om lite bär och svamp. Får kolla upp de ställena jag såg häromdagen. Få se om det är något bra.
Igår satt jag och tittade på polsk seriespeedway var två helt okej matcher. Dackeförarna körde bra tyckte jag. Men jag kan tänka mig att de svenska lagledarna inte tycker om söndagkvällarna. Det var ju lite kracher så de sitter väl med hjärtat i halsgropen hela tiden.
Men nu gick det bra med alla förare denna gången. Har varit tillräckligt med skador för denna säsongen och även nästa säsong tycker jag.
Idag ska jag även åka och hämta några loppisfynd jag gjorde på nätet igår återkommer med bilder och så senare ikväll.
Det är en möbel jag ska ha i hallen tänkte jag. Den ska målas om så ska den nog bli bra där.
Nä dags att dricka upp kaffet och ge sig ut i skog och mark. Vi hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar