måndag 8 juli 2013

Skogsdag!

Det blev en vända i skogen idag för att plocka blåbär. Det är skönt att komma ut i skogen det är så lugnt och skönt. Bara man slapp alla mygg så vore det som himmelriket.
Det blev en rätt så bra dag fick väl ihop 2liter blåbär och en 1 liter kantareller. Kantareller hittade jag när jag skulle gå tillbaka till bilen. Det var ju inte meningen att jag skulle plocka kantareller.
Så det blev stekta kantareller till middagen ikväll.
Sedan var jag och besökte mina föräldrar passade på att låna lite tapetserar saker av min pappa så nu kan jag sätta upp tapeten i vardagsrummet när jag vill.
Idag såg jag att min statistik hade gått upp till det dubbla mot vad det varit förut. Vet inte om det beror på mitt inlägg här om dagen. Men det är ju skoj att fler och fler besöker min blogg.
Dags för lite kvällsmat och ikväll blir det blåbär med mjölk som är så gott.
Tjingeling så hörs vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar