tisdag 9 juli 2013

Tapetserat

Idag tapetserade jag i vardagsrummet. Det blev skitbra med denna som en fondvägg. Det var länge sedan jag tapetserade men det är rätt lätt nu med dessa nonwoven tapeter där man tar limmet på väggen. Slipper detta med tapetbord och att de ska ligga och dra.
Ikväll vann Dackarna sin match mot Smederna så nu ligger de tvåa i tabellen. Tyvärr så kunde jag inte åka dit och kolla på matchen. Jag tittade på matchen Vargarna-Hammarby på tv istället.
Jag blev lite trött på inställningen Hammarbys lagledare hade innan matchen klagade på banan och att hans förare hade en dålig inställning till banan.
Jag har aldrig gillat han har har lite konstiga ide´er.
Nu blir det lite blåbär och mjölk till kvällsmat. Ha det så bra.
Innan

Ska vara åt andra hållet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar