måndag 1 juli 2013

Midsommar

Ja idag har jag varit ute i trädgården som sagt. Funderat vidare på det där med muren mot skogen det skulle nog bli bra. Har även rensat lite på sidan av tomten så jag får lite mer gräsmatta. Som om jag inte har tillräckligt att klippa. Men det ser bättre ut så tror jag. Ska även flytta komposten till bakom trädgårdsskjulet. Det ser så konstigt ut nu med den på sidan av garaget man ser den ju när man kommer på vägen. Så det var vad jag gjorde i trädgården idag.
Idag firade jag min egna midsommar eftersom jag jobbade under midsommarn.
Det blev färsk potatis ,matjesill ,jordgubbar och nubbe.
Det är gott med jordgubbar och mjölk typiskt sommar. Nu blir det mys i soffan med lite film och popcorn.
Får hoppas på fint väder imorgon också funderar om man ska åka till stranden och bada lite.
Ha det så bra så hörs vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar