söndag 14 juli 2013

Bra motorhelg.

Ja då var söndagen snart slut. Blev lite byggande på min sten mur idag också. Det är ett tungt jobb en del stenar är riktigt stora. Man behöver inte träna på gym kan jag säga er. Det känns i armarna att man har burit en del. Byggde väl en meter till idag är snart halvvägs och då har jag inte tagit hela första stenröset än. Så jag kan nog göra den lite högre senare. Blir nog bra med att jag blir av med stenrösen så får jag greja till gräsmattan där. Klippa ner lite växter och gräva upp lite gamla växter som inte ser så bra ut.
Idag har det varit en bra helg för svenskarna ute i motorvärlden. Både Mattias Ekström och Felix Rosenkvist vann idag. Starkt gjort.
Var också första deltävlingen i lag-VM speedway som Polen vann. De båda dackeförarna Ward och Dudek körde riktigt bra. Imorgon ska Sverige försöka gå vidare i lag-VM det kommer nog inte bli lätt de har ett lite sämre lag än var det skulle vara från början på grund av alla skador.
Men man får hoppas att alla kör på topp så går det nog.
Det var väl det jag hade för nu dags att gå och sova. Så god natt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar