fredag 5 juli 2013

Gräva

Ja idag vet jag inte vad man ska säga om vädret varken sol eller regn. Men det blev ett riktigt åskoväder igår som jag förespådde. Det regna så som i bomben. Det var så hängrännorna inte hängde med att ta vara på allt vatten. Måste kolla över dem så det inte är massa skräp i dem.
Jag ska väl fortsätta med mitt grävande vid tomtgränsen idag. Så det blir klart nån gång.
Sedan får man se av man hittar på för något man tar dagen lite som den kommer när man har semester kan man säga.
Igår var det även mitt lilla hatobjekt på tv nämligen Ernst. jag tycker fortfarande han inte gör så mycket själv. Har snickare som gör det mesta och man får inte se hur de gör. Han gör lite pysselsaker och lagar mat. Nu gjorde han någon slags lampa av nysilverbestick jag vet inte om den blev så snygg men alla har ju olika smak.
Ja dricka upp kaffet och på med arbetsbyxorna så ut i trädgården.
Ja så här ser det ut vid mitt grävande just nu får hoppas att det blir bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar