onsdag 3 juli 2013

Loppis på datorn

Ja detta var denna dagen. Jag berättade ju att jag letade efter en loppis när jag var i Västervik igår. Nu gjorde jag ett loppisfynd hemifrån kan man säga. Hittade en takplafond på en facebooksida för bara 50kr.
Denna ska jag sätta upp i hallen där det nu hänger en lampa som inte passar in där utan mer är en lampa man har i ett rum.
Så man kan göra fynd framför datorn. Bjöd även på ett överkast till sängen men det fick jag inte. Har även hittat ett skrivbord till mitt kontor men hon som säljer verkar ju inte svara på mina meddelande.
Så får se hur det blir med det.
Det blev inte så mycket gjort idag mer än det fyndet sedan solade jag på altanen. Skönt att bara ligga och läsa i solen och inte göra ett dugg.
Så gick denna dagen också nu blir det tvsoffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar