söndag 7 juli 2013

Statistik

Ja då börjar denna dagen ta slut. Blev mycket motorsport för min del idag. Gick rätt så bra för min favorit i Formel 1 Kimi Räikkonen han blev tvåa efter ett bra lopp. Speedwayen från polen drog ut på tiden när det strulade med banan. Först var den för torr sedan gick vattenbilen sönder så då blev den för blöt. Sedan var ju matchen ingen höjdare direkt.
Har börjat fundera lite på denna bloggportalen och deras statistik enligt den så har jag mest läsare i USA och Ryssland men jag vet inte om den är så talande. Det bor ju mycket fler mäninskor där så det vore ju konstigt annars.
Sedan detta med att man ska få betalt för annonser på sin blogg. Jag har anmält mitt intresse för att ha annonser men är fortfarande under utredning. Vilket jag tycker är konstigt efter 5veckor tror jag.
Blir ju intressant och se om man någonsin blir godkänd.
Nu blir det säkert ännu svårare eftersom jag skriver detta. Men då får jag skita i annonserna.
Ikväll har jag hittat ännu ett loppisfynd på datorn denna gång en byrå för 150kr som jag anmälde mitt intresse för. Får se om jag får köpa den.
Den där bäddsoffan blev det inget med. Tänkte efter härom dagen att jag har bara begagnade möbler som jag hittat på datorn för en billig peng och det är inga skitmöbler jag har tycker jag.
Detta var vad jag hade att skriva ikväll så god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar