fredag 19 juli 2013

Jobb!

Förlåt att jag inte har uppdaterat på några dagar men jag har haft fullt upp på jobbet. Nu är det full fart på finlandsbåten kan jag säga. Jobbar med buffen denna gången och vi har fulla sittningar varje kväll. Så man vet vad man ska göra. Skoj när det händer grejor då går tiden fort. Nu har jag inte så många dagar kvar innan jag har semester igen och då ska man hitta på något skoj med barnen. Man får hoppas att det bra vädret fortsätter så man kan åka och bada.
Sedan fortsätter mitt stenmurprojekt efter det får jag se vad jag hittar på i trädgården. ska nog köpa hem lite stenmaterial till mina nya projekt. Man kan ju köpa hem lite då och då så blir det inte så dyrt på en gång. Har ju en tanke om en plantering med sjösten eller granitkross. Lite växter och belysning får se hur det blir.
Ja det var väl det jag hade för nu. Får se när jag kan uppdatera nästa gång. Ha det bra så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar