lördag 6 juli 2013

Dagens arbete

Dagens arbete bestod av klippa gräset. Det växer så det knakar kan man säga. Väldigt fint väder idag ock så med sol. Hittade en bäddsoffa på en facebooksida där de säljer saker. Ja den här skänkte de bort tror jag ska hämta den och ha i ena sovrummet. Funderar på att göra det till ett gästrum eller tv-spelsrum. Men då måste jag skaffa en TV till får se vad det blir. Får väl kolla in soffan ordentligt först. Det ska ju tapetseras i sovrummen med vet inte vad jag ska ha för färger i dem än.
Skulle vilja måla om alla innedörrar också till vita. De har ju målat dörren till ena toaletten vit som måste målas om för den är inte bra målad. Tycker det ser konstigt ut om en dörr barra är vit. Men detta är ett vinterprojekt. Som ni ser har jag hur mycket som helst jag vill göra.

Så här blev det vid tomtgränsen nu ska jag bara skaffa lite gräsfrö så får mer gräs att klippa.
Ja detta var väl allt jag hade att berätta idag nu dags att sova så god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar