onsdag 1 april 2015

Läsarantalet har ökat!

Roligt att de som läser min blogg har ökat igen fast det kanske beror på att jag har blivit bättre på att uppdatera.
Idag är det första april så idag kan man stänga in sig och inte lita på något i TV och tidningar. För att inte tala om sociala medier det bara krullar av skämt.
Jag skrev ju för några inlägg sedan om att jag börjat med annonser här på bloggen. Men jag har inte märkt av någon verksamhet på dessa men det var ju inte så konstigt kan jag säga. Efter jag frågat de som jag får annonserna ifrån så visade det sig att jag hade gjort fel när jag la in dem. Så nu får jag vänta några dagar tills det blir rätt så får vi se om det blir bättre. Nä detta var inget skämt utan ett fel av mig. Jag är ju inte världens datasnille direkt.
Vad händer idag då? Ja sitter och väntar på att de ska komma och byta vattenmätaren det görs tydligen va tionde år. Var något nytt för mig tur man var hemma annars hade de tagit ut en avgift på 600kronor. Bra timpeng de har.
Sedan får man gå ut lite i det fina vädret och rensa lite i trädgården.
Ja det var väl det jag hade för nu vi hörs av senare

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar