måndag 13 april 2015

Sjuk!

Får väl börja med att be om ursäkt för jag inte skrivit på ett tag. Men har försökt att vila så mycket jag bara har kunnat. För jag har åkt på någon slags förkylning eller influensa. Tror jag har haft feber faktiskt. För några dagar sedan så hade jag ont i kroppen och lyckades sova 10 timmar på natten. Man är inte så pigg med att jobba när man mår dåligt. Men nu börjar det bli bättre så får hoppas det har gått över tills man blir ledig.
Vill inte vara sjuk på ledigheten har mycket roligt att göra då hoppas jag på. Fast igentligen skulle jag väl inte ha jobbat heller men jag är så envis så jag jobbar ändå.
Vad har hänt de senaste dagarna då? Ja det har varit helg med allt vad det innebär. Nu har vi några specialkryssningar igen. Idag är det hälsokryssning med kvinnor i åldern 55+ så blir nog inga hamburgare där inte.
Får se vad som sker imorgon blir en överraskning. Hoppas det blir lugnt har ingen lust att slita direkt är ju på upploppet av detta passet.
Ni kanske undrar varför jag inte lägger in några bilder. Men det är för att jag bloggar genom mobiltelefonen och därför blir det även inga annonser.
Får lägga upp fler bilder sedan när jag är hemma och ledig. Tänkte även att de pengarna jag tjänar här på bloggen ska jag köpa mig en ny systemkamera så det kan bli riktigt fina bilder på bloggen. Så ni får väl hjälpa mig genom att kolla in annonserna.  Får väl se hur långt det tar innan jag kan köpa kameran. Men den som väntar på något gott...
Nä nu blir det att sova så godnatt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar