onsdag 29 april 2015

Första dagen ombord!

Ja då har man gjort det första dygnet ombord. Det har börjat lugnt än så länge. Är även denna gång i ala carte köket som vi här ombord kallar grillen. Jobbar som kallskänka igen. Ska jag vara ärlig så är jag rätt trött på att vara på samma ställe igen. Men det är bara att bita ihop och köra på.
Blir väl lite att göra framåt torsdag då vi har en specialkryssning igen. Denna gången en salsakryssning. Känns som jag har jobbat på alla specialkryssningar detta året.
Igår fick jag hem mina grejor jag beställde från Styleshop. Beställde Christiano Ronaldo kalsonger vilket var riktigt sköna så det säger jag vill ni köpa bra kalsonger så beställ dessa från Styleshop och vill ni inte beställa kalsonger så har de mycket annat snyggt att handla.
Nä nu får jag fixa till lite kvällsmat och sedan blir det duschen. För att sedan krypa ner i sängen. Så godnatt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar