lördag 4 april 2015

Byråprojekt!

Fortsatte med mitt byrå projekt idag med att måla lite grann. Första strykningen klar men måste fixa till mer färg. Men räcker nog till lådorna så jag kan börja tapetsera dem.
Alltid roligt att se saker växa fram till det man har bilder av i huvudet. För det mesta så överensstämmer de med det slutliga resultatet.
Man får hoppas detta blir som jag tänkt mig denna gången med. Vad har man gjort mer idag då? Ja inte så mycket mer skulle gå ut lite hade jag tänkt men det regnade helt plötsligt. Precis innan hade solen varit framme. Det är väl det de kallar aprilväder.
Imorgon hade jag tänkt måla en gång till så långt nu färgen räcker. Ska försöka hinna tvätta bilen också.
Nu får det bli sängen med en bok så får vi se vad morgondagen ger. God natt på er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar