onsdag 22 april 2015

Skoj med bloggande!

En ny dag har börjat och ser ut att bli en fin dag idag också. Börja bli riktigt skoj detta med att blogga nu när läsarna ökar. Sedan att jag fått igång detta med mina annonsörer på bloggen gör det lite spännande också. Man kollar efter nya spännande annonsörer hela tiden som ska passa på min blogg man vill ju ha några som passar in.
hittade en ny igår som verkar spännande om ni söker saker till erat hem Lilla tegelbruket heter dem. Går in på deras annons som jag lägger upp här på sidan och kolla in själva så får ni se. Ni kommer hitta mycket roligt jag lovar. Så det är bara att börja handla till erat egna hem.
Vad ska jag hitta på idag då? Det blir lite inköp till en hamburgefest så finns lite att planera.
Annars blir det inte så mycket gjort tror jag. Nu får jag koka lite kaffe så ha det så bra så länge.
Glöm inte att kolla in Lilla tegelbruket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar