lördag 4 april 2015

Glad Påsk!

Ännu en fin dag har börjat och nu är det påsk med. Idag får det bli lite ägg till lunchen. Tänkte idag börja måla byrån en omgång. Har väl lite vit färg kvar som räcker till det skulle tro.
Sedan får man börja med att sätta dit tapeten på lådorna. Har aldrig gjort detta så det kommer bli intressant. Fast det är väl som att tapetsera fast på mindre yta.
Måste verkligen bli klar med lite projekt nu för snart börjar ju ute projekten.
Ska försöka ta tag i framsidan av huset nu till våren/sommaren. Den är inte världens vackraste min gång upp till huset kan jag säga. Så det måste bli lite arbete nerlagt på detta.
Men först beta av lite projekt ute i verkstaden.
Satte upp en klocka jag köpte då jag var i Västervik igår. Var ett lite pussel kan jag säga mäta och räkna ut hur man skulle ha den. För det gick inte ångra sig då den klistrades på väggen direkt.
Men den passade in perfekt i det rummet. Snart så är det helt färdigt lite mer små grejor tills jag är nöjd.
Nä dags att ta på sig arbetsbyxorna och bege sig ut till verkstaden vi hörs och glad påsk på er.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar