söndag 26 april 2015

Söndagslunk!

Då var det söndag igen som går in en slappar stil. Gör lite kontorsarbete idag inte så roligt att betala räkningar och deklarera men det måste göras det också. Kan väl säga att det hör ihop med husfix det med på ett sätt.
Igår blev det en grillning här på altanen och naturligtvis så började det regna precis när jag tänt grillen så det var bara att dra ut markisen. Blev rätt mysigt att sitta med grillen under markisen och en kall öl.
Idag blir det även lite packning av resväska igen då det bär ut på det böljande havet igen. Ibland känns det som man bor i en resväska. Men det är ju självförvållat så ska inte klaga.
Har fått önskemål om att lägga ut recept här på husfixarbloggen så jag ska kolla upp det lite så återkommer jag med något smarrigt recept. Jag har en del i mina samlingar ska bara hitta ett som passar in i mina inlägg här. Så ni får ha lite tålamod det kommer.
Nu får man väl fixa till lite lunch innan man fortsätter dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar