lördag 18 april 2015

Lördag och fint väder!

Då var det lördag och fint väder vilket känns bra då man är ledig. Kan kanske bli kaffe på altanen idag med andra ord. Annars kommer nog dagen gå i vilandets tecken. Måste få ur mig min förkylning så en bok och lite värmande dryck blir det idag.
Blir även lite speedway på tv ikväll då den första deltävlingen i GP körs och vad jag tycker om den kan ni läsa på min speedwayblogg. Där kan ni läsa många intressanta inlägg om speedway genom min syn på det hela så gå in och kolla där om ni är intresserade www.speedwaybloggen.blogspot.se är adressen dit.
Kändes konstigt att gå av båten på en fredag kan jag säga och det märktes i terminalen också. Tullen var där och polis. Fast att polisen var där berodde nog på att det var studentkryssning.
Tullen brukar inte stå där så ofta så det var lite förvånande fast de ska väl göra sitt jobb de också. Nu stannade de ju inte mig och de hade inte hittat något heller för i taxfree butiken har jag inte varit på år och dar nästan. Man blir lite bekväm och tröttnar lite på att gå där skulle jag vilja påstå.
Är nog lätt hänt att man blir beroende av all sprit man har så lätt att få tag i till billig peng.
Finns ju en del som har problem ombord med detta.
Nä nu får det bli en kopp härligt go kaffe igen så är dagen igång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar