torsdag 23 april 2015

Tupplur!

Dagen började med en promenad i det fina vädret. Riktigt fint vårväder just nu.
Sedan blev det ett litet projekt med att sätta upp en rullgardin som i sann IKEA anda har ett roligt namn naturligtvis nämligen tupplur. Jag har satt upp dessa förr men aldrig en sådan lång som denna vilket försvårade det en aning. Man har ju inte hur långa armar som helst men det löste sig till slut. Man är ju lite envis så det brukar gå till slut.
Man undrar ju lite hur de kommer på namnen till sina saker på IKEA. De heter massa konstiga saker men det är väl några som har det som jobb.
På tal om jobb så är snart ledigheten slut igen blir inte klok på mitt schema just nu. Man jobbar mer än man är ledig just nu känns det som. Men snart är det sommar och man har semester så då blir det tvärtom kan man säga.
Har ni varit inne och tittat på min nya annonsör "Lilla tegelbruket"? Har ni inte det så tycker jag ni ska bege in där jag lägger upp den igen här så det är bara att följa annonsen.
Nu får man fixa till lite lunch innan man fortsätter dagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar