måndag 6 april 2015

Vanlig Måndag?

Då var det måndag igen då fast det är ju inte en vanlig måndag utan en annan dag. Så konstigt det blir när man särskriver ska ju vara annandag påsk. Fast för mig så är det som vilken dag som helst dags att bege sig ombord till en annan galax.
Igår blev det lite målning på byrån och tvätt av bil så helt lat var jag inte. Fast igentligen så skulle bilen behöva en riktig lackrengöring för fy vad mycket skit som sitter i lacken. Får bli nästa gång jag tvättar den.
Idag blir det en dag i resans tecken för min del ska bli intressant att se var jag hamnar på för station denna gången. Hoppas faktiskt lite på frukosten igen men det kommer väl inte hända. Samma ställe två pass i rad har väl aldrig hänt. Tur man är så flexibel och kan jobba på flera olika stationer.
Idag fick jag även reda på att min blogg här har dragit in sina första kronor inte så jag blir rik men ändå. Så nu vet jag att annonserna funkar så tack till er läsare som hjälpt mig med detta.
Nu blir det frukost innan dagen börjar så ha det bra så hörs vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar