onsdag 1 april 2015

Intressant fenomen!

Ja jag säger då det. Detta med datorer är ett intressant fenomen. Ha fått tillbaka information om detta med annonser på min blogg. Vet inte om jag blev klokare av denna men gör väl ett nytt försök så får vi se om det händer något nu.
Hade varit roligt om det fungerade inte för jag tror jag blir rik på detta. det har jag alldeles för få läsare för att det skulle hända.
Men alla bäckar små som det så fint heter.
Nu har han varit och byt ut vattenmätaren och jag kan säga att om de ska ha 600kr om man inte är hemma när de kommer så tjänar denna killen jäkligt bra. För det tog 15min och då pratade han i telefonen i ca 5min med. Så jobb i 10min och lite framkörning då från Hultsfred säg sammanlagt 20min.
Är rätt bra betalt i timmen det så man har valt fel bransch.
Nu har jag varit ute och gjort något som jag aldrig gjort innan nämligen klippt rosbuskar. Får se om de överlever min behandling. Gör de det inte så är det väl inte hela världen.
Rosbuskar är fina men ett jäkla jobb att sköta och sedan se de inte så granna ut när de inte blommar. Bara massa taggiga grenar.
Kommer nog att gräva upp några av dem till hösten och flytta på dem eller kassera dem. de har planterar dem så konstigt tycker jag.
Nu blir det lunch sedan ska jag åka och hämta lite möbler igen.
Ha det bra så länge.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar