söndag 19 april 2015

Bli laglig....

Då var det måndag igen då. Helgen gick fort som vanligt får man väl säga. Vad händer och sker idag då? Ja jag ska åka och fixa till nya däck till bilen. För man får inte köra med dubbdäck längre.
Konstig lag detta ena veckan går det bra sedan helt plötsligt är man olaglig. Fast skulle jag upp och köra i norrland idag så skulle det gå bra. Ja ni hör ju själva hur knäppt det låter med en sådan lag i ett avlångt land som Sverige där det fortfarande är snö i norr och nästan sommar i söder.
Roligt att se att så många har börjat läsa min blogg igen var nytt rekord igår på antal läsare. vilket jag tycker är skoj. Hoppas ni fortsätter att följa ska försöka hålla er nöjda så ni gör det.
Annonserna på sidan har också börjat ge lite utdelning vilket också är skoj. Inte så man kan livnära sig på det men ändå så använd gärna annonserna här på min blogg. Finns några riktigt bra som man kan använda när man söker efter saker.
Hotellsök är Trivago jättebra och vill ni bli kändisar så sök jobb genom Statist finns allt möjligt på deras sida.
Ja det var några av mina tips kommer tipsa er om fler som ni ska använda. Jag hittar nya hela tiden så håll koll på bloggen för nya saker.
Nu får det bli lite kaffe innan man ger sig iväg till däckverkstaden. Vi hörs av senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar