fredag 17 april 2015

Hem ljuva säng!

Ja som ni märker på rubriken så har jag kommit hem till min ljuva säng. Är det något man saknar när man jobbar så som jag gör så är det sin egna säng. Få krypa ner i en riktig säng istället för den smala sängen man har i hytten är guld värt kan jag säga er.
Känns också som förkylningen eller vad det nu var jag hade börjar försvinna.
Dagen idag var lugn hade inte många gäster i resturangen idag kan jag säga tror jag gjorde tre tallrikar med förrätter. Så det blev en lugn avslutning på detta passet.
Vad ska man hitta på ledigheten då? Får nog bli en lugn helg till att börja med så sjukdomen riktigt försvinner ur kroppen.
Måla lite kanske på byråprojektet kan ju vara en grej att göra. Så den blir klar någon gång.
Men nu blir det att sova så gott så ha det bra så hörs vi. God natt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar