måndag 30 mars 2015

Äntligen riktigt kaffe!

Då sitter man och äter frukost vid sitt egna köksbord då och dricker "fin" kaffe. För är det något jag saknar så är det mitt egna kaffe för det vi har på jobbet är ingen hit. Fast man dricker det ju ändå i brist på annat.
Ja då ska man se vad man ska hitta på att göra idag om jag känner mig själv så blir det en slappardag idag.
Lite tvätt av kläder på sin höjd kan jag tänka mig. Tror jag intar soffan och kollar film eller om jag hittar någon länk med speedwayen som gick i lördags. För på båten så har vi naturligtvis inte Eurosport.Sedan har man lite post att gå igenom fast det mesta är reklam.
Är uppehåll idag på regnandet och inte som igår när man körde hem det vräkte ner. De pratar om att de strävar efter nollvision i trafiken då kanske de ska se till att vägarna inte är så spåriga så det bildas stora pölar av vatten. För att få vattenplaning på motorvägen är inte skoj.
Det borde inte vara två spår på en sådan stor väg som E4 och sedan detta med linjer på vägen. Kan säga att man ser inte mycket av dem i mörkret när det regnar.
Så skärp er trafikverket Men nu skiter vi negativt och njuter av kaffet och utsikten från köksfönstret. Ha det så bra på er


.>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar