lördag 14 mars 2015

Lördag med solsken!

Då var det lördag igen då och idag skiner solen. Skönt att sommaren är på väg. Då kan man börja med att vara ute i trädgården och greja.
Dags att ta tag i greja med trädgårdsmöblerna som jag köpte på auktion i höstas kanske. Lite lagning och lite färg så ska de vara som nya.
Igår surfade jag runt lite på nätet och kollade saker till huset och då dök jag på en sida som säljer handtag.
Som ni vet så håller jag ju på att fixa till mina inne-dörrar. Målar dem vita de har ju varit furufärgade som alla hus hade på 80-talet. Nu till det jag hittade på denna sidan nämligen handtag i frostad aluminium riktigt snygga. Passar bättre till mitt tema med vita dörrar så det kommer nog bli sådana framöver.
Tycker ni ska gå in och titta på deras sida de heter BaraHandtag.
Nu får det bli en kaffe på altanen i solen innan man sätter igång dagen.
Ha det bra på er all fixare.

1 kommentar:

  1. Hej Niklas,

    Kul att du hittat oss och skoj att du är med i vårt affiliateprogram. Tveka inte att hojta till om vi kan hjälpa till med något! =)

    //Anders

    SvaraRadera