måndag 16 mars 2015

Måndag igen!

Ibland känns det som veckorna bara rinner iväg och ibland går tiden så långsamt som man tror klockan stannat. Tycker inte det var länge sedan det var måndag men snart är det helg igen
Igår gjorde jag klart ett av mina projekt det där lilla databordet eller vad det varit. Blev ett avlastningsbord till badrummet. Ska ha lite schampo och handdukar på det. Kommer bilder på hur det blev senare när jag fixat till lite snygga handdukar. Men är rätt nöjd efter lite färg och dekorfilm på det så.

Så här var det när jag köpte det för 40kr.


Så här blev det med lite färg och dekorfilm.
Ett projekt ut från verkstaden bara några kvar nu. Men känns som tiden inte räcker till ibland man har så många uppslag.
Fast jag har ingen brådska det får ta den tiden det tar. Det är avkoppling att stå ute i verkstaden och greja med mina möbler.
Jag har börjat med lite annonser på min blogg som ni kanske har märkt. Hoppas de inte stör er allt för mycket.
Det är företag som jag tycker har bra grejor så gå in och kolla dem vet jag.
Nu är det dags för frukost så ha det bra så hörs vi av.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar