torsdag 26 juni 2014

Fått mycket gjort idag!

Idag har man fått mycket gjort vill jag påstå. Började dagen med att köra ut det sista av jorden. Så nu har jag sått in gräsfrön men då dök en annat problem upp. När jag skulle vattna så räckte inte slangen hela vägen så nu får jag införskaffa en längre vattenslang. Men det får bli en annan dag.
Efter detta tog jag det lite lugnt på soffan. Bestämde mig efter det att tapetsera färdigt i sovrummet så nu är det också färdigt.
När jag kommer hem fån nästa jobbpass blir det att beställa golvlister. Ska räkna efter lite hur mycket jag behöver till lite flera rum för jag hade tänkt att få de hemkörda.
Imorgon blir det att åka ut till motorbanan och hjälpa till lite är ju dags för traktorpulling weekend igen.
Hjälpte till förra året med så vet ju vad som väntar om man säger så. Kommer gå grymt med mat då det är riktiga storätare.
Sedan tycker jag själva sporten är så där ska se om det är roligare denna gången.
Nu blir det en dusch sedan sängen för det känns att man hållit igång idag. Ha det bra alla där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar