lördag 21 juni 2014

Lugn dag!

Hej på er! Idag står väl Sverige stilla om man ska gå efter vad folk gjorde igår. Konstigt att svenskar alltid måste dricka sig redlösa när de ska festa till det nu säger inta att alla är så. Men en stor del gör det. Nog många som ligger i säng idag och mår skit. Tur man var själv och tog det lugnt igår. Blev en konjak till kaffet det var väl det starkaste jag drack igår. Men sedan mår man inte skit idag heller.
Ja vad ska man hitta på idag då? Ja vädret ser inte så lovande ut. Det regnar inte än men ser ut som det ska komma när som.
Jag ska nog fortsätta köra lite jord till gräsmattan kan vara skönt när det inte är så varmt.
Sedan får det nog bli en bra film om jag hittar någon man får passa på när vädret är dåligt att mysa i soffan fast i och för sig så kan man göra det hela vintern.
Så nu en snabb kopp kaffe sedan på med arbetskläderna och ut och jobba/träna. Träna säger ni? Ja detta är mitt gym har aldrig förstått de som lyfter skrot när man kan göra kroppsarbete istället. Men det är min tanke.
Ha det bra på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar