torsdag 5 juni 2014

Easy cover!

Blev lite underarbete i sovrummet idag. Började eftersom det regnade ute så ute kunde man glömma att vara. Vad händer när man satt igång, jo det slutar regna och solen börjar skina. Men det var ju bara att fortsätta med mitt. Har köpt en easy cover tapet så man slipper att bredspackla. Spackla är aldrig roligt och inte tala om allt slipande efteråt. Nu började det inte så bra med första våden av denna easy cover. Jag tog lim på väggen som jag brukar när jag tapetserar sedan skulle jag sätta fast tapeten. tror ni den fastnade? Nä det kan säga att det gjorde den inte för limmet på väggen räckte inte på lång väg. Så ni som ska göra det var inte snål med lim kan jag säga. Nu kan det ju bero på vad för underlag man har från början.
Så mitt lim jag hade hemma räckte inte så fick bege mig till färgaffären och köpa mer. Blev en paus i arbete.

Rullen med Easy cover inköpt på Happy Homes som ni ser.


Första våden uppe efter mycket lim!


Men en mycket bra produkt som ni ska testa.
Men detta med Easy cover vill jag rekommendera för det blir bra när man bara har lärt sig att sätta upp den. Sedan slipper man ju detta eviga slipandet som blir när man bredspacklar.
Nä nu blir det lite lunch sedan får vi se hurdant väder man har. Fint väder så blir det nog en tur ut i trädgården. Ha det bra så hörs vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar