onsdag 4 juni 2014

Tankar och funderingar!

Sitter här vid köksbordet och ska äta frukost. Tittar ut och se ett rätt bra väder idag lite mulet men uppehåll i alla fall. Igår var det Tisdag med speedway som det alltid är på sommaren och vad hände då jo det regnade som det gör nästan varje tisdag.
Är det någon där uppe som hatar motorsport eller vad är felet att det alltid regnar på tisdagar. En annan tanke som slog mig är att det har faktiskt varit dåligt väder för det mesta nu när det varit stora evenemang häromkring på landsbygden. Så vi som bor på landsbygden ska inte ha något roligt med andra ord. Bor de där så ska de fasen lida verkar det som om någon tänker.
Fast och andra sidan så verkar de som bor i storstäderna inte ha det så roligt heller med skjutningar och huliganbråk och allt vad det nu är.
Så jag är ganska nöjd med lite regn vid mina evenemang för det kan jag åtgärda med paraply och andra kläder.
Man kan säga små orter små problem, stora städer stora problem med andra ord.
Ja det var lite tankar för idag! Nu fortsätter jag min frukost ha det gott alla där ute var ni nu befinner er småort eller storstad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar