onsdag 25 juni 2014

Semester

Ja märks att man har semester har glömt bort att skriva här men så kan det bli ibland. Har väl inte gjort så mycket de senaste dagarna. Körde lite jord igår så nu är det lite mer än hälften kvar av de 8 kubiken jag beställde hem.
Har lite kvar att tapetsera men det får nog vänta tills det är dåligt väder. Känns inte så skönt att stå inne och tapetsera när man kan vara ute i solen.
Igår var det ett konstigt väder vill jag påstå jag låg på altanen och läste i solen då det började regna samtidigt som solen sken för fullt. Tror aldrig jag varit med om det förut.
Idag hade jag tänkt mig att åka på loppis men sedan såg jag att jag kollat in på fel dag det är inte förrän i morgon den var.
Blir väl att ligga på altanen och läsa för min del idag har man semester så har man. Man får passa på att vila upp sig i mellanåt.
Så ha det bra på er alla där ute så hörs vi av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar