söndag 1 juni 2014

Konstiga grejor man tänker på!

Hej på er satt och kollade in min statistik här på bloggen. Kollade bland annat vilka inlägg som är mest besökta och då hamnade altantvätt högst följt av smörgåsnisse. Två helt skilda inlägg kan jag säga. Undrar vad som drar läsarna till dessa två ja det får man aldrig reda på tyvärr.
Idag har jag bara tagit det lugnt en promenad på morgonen sedan intagit ett horisontellt läge på altanen med en bok.
Imorgon blir det lite jobb på speedwaybana och förbereda mat till vip-läktaren. Är en toppmatch på tisdag kväll mot Piraterna. Den kan läsa om i min andra blogg jag har SPEEDWAYBLOGGEN där jag skriver om mina funderingar om speedway läs gärna den.
Ja så imorgon har jag lite inplanerat får se vad som sker på eftermiddagen är nog dags för gräsmattan att klippas kan jag tro.
Får se om det blir imorgon eller om jag väntar med det.
Undra hur detta inlägget hamnar i statistiken med den överskriften får jag kolla om några dagar. Man kanske skulle skriva konstiga rubriker så skulle folk bli så nyfikna och kolla inläggen. Nä jag bara skojar jag skriver som vanligt ska försöka göra lite mer inlägg om husfix. Men har haft lite mycket annat för mig på senaste tiden så har inte blivit så mycket sånt. Ska bättra mig.
Nu blir det kaffe och sedan lite speedway på TV:n ha det bra så hörs vi av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar