lördag 21 juni 2014

Tapetserar

Godkväll på er dagen blev inte riktigt som jag hade planerat. Jag hade ju tänkt vara ute i trädgården och köra jord. Men den tanken fick jag lägga ner då det har regnat hela dagen här.
Så det blev lite tapetsering istället vilket är lite roligare än att köra jord. Jag kom halvvägs i sovrummet och det blir jättebra.
Ska ge er ett tips vid elementen om ni nu inte vill ta bort dem så gjorde jag på följande sätt. Åkte till färgaffären med en bit av tapeten så de fick mäta vilken färg den hade så blandade de till den. Så målade jag bakom elementet istället för att krångla med tapet. Blev jättebra i mina ögon sett.
Får man se vad det blir för väder imorgon om man hamnar ute eller inne.
Nu har jag grillat lite och nu blir det TV-soffan och slappa.
Fick hem lite reklamblad idag och ploppade fler ider upp till trädgården. Ska plantera lite kryddväxter vid ett stenparti jag har. Ja man får uppslag hela tiden på saker man kan göra.
Så nu har man mer trädgårdsjobb. Men det är bara skoj om man får till det som man vill ha det.
Nu en öl och soffan som sagt vi hörs igen. Ha det bra.
Första två våderna på plats!

Här ser ni hur det blev med målat bakom elementet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar