torsdag 5 juni 2014

Underarbete!

Ja nu var underarbetet klart för att tapetsera i sovrummet. Gick rätt bra till slut kan jag säga med denna Easy covertapeten. Nu fick jag en annan tanke att jag ska måla bakom elementet istället för att sätta tapet där. Verkar vara svårt att ta ner elementet så måla bakom är nog det lättaste att göra. Så nu får jag ta med tapeten och göra så jag får rätt färg till att måla med. Tror det blir bäst så.
Märkte även en annan sak jag måste skaffa nämligen knäskydd för det gör ont i benen av att krypa utan knäskydd eller börjar jag bli gammal.
Hade ett par jättebra arbetsbyxor med knäskydd förut men när jag tvättade dem så krymte de. Dålig kvalitet när de inte tål tvätt i 60grader.
Imorgon är det en röd dag igen och då är det Sveriges nationaldag. Så då får man hissa flaggan om man har en flaggstång vilket jag inte har.
Så då har väl färgaffären stängt så får vänta till lördag istället.
Kollade efter lite möbler på blocket ikväll letar efter en fåtölj till att sitta att läsa i. Hittade inte någon men hittade lite andra fynd man nog kan göra något skoj av får se om jag gör någon affär. Inget måste men hade varit skoj.
Nä nu är det dags att gå och sova så god natt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar