lördag 7 juni 2014

Regn Regn!

Idag så vaknade man till ett härligt väder så tog på mig shortsen för att ta en tur ute efter frukosten. Men vad händer när man sitter och äter frukost solen försvinner och världens regnväder dyker upp. Det bara vräker ner just nu så får bli innegrejor idag som det ser ut som.
Är säkert vädret de hade på västkusten igår som har kommit till oss här på östkusten idag.
Man har väl lite städning att styra med idag eller måla kan jag också göra. Så att fixa med har man alltid som husägare. Men kan säga att jag tycker om det så jag klagar inte. Man gör det i sin egna takt helt enkelt.
Lite spackling under fönstret i sovrummet sedan är det dags att måla. Fick även en ide om att måla mitt senaste loppisfynd bordet ni vet i samma gråa färg som väggen. Så kan jag ha det i rummet med min fåtölj som jag söker efter. Blir bra som läshörna.
Jag återkommer om det projektet så får ni se.
Nu får jag ta tag i dagens projekt och inte sitta här och skriva hela dagen.
Ha det bra så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar