onsdag 18 juni 2014

Jordhög!

Ännu en fin dag på semestern. Idag kom det hem lite jobb. Jag beställde ett lass matjord igår som jag fick levererat idag snabba puckar kan jag säga. Så nu har man lite jobb framför sig.
Jag har redan fullt ut runt buskarna och stenmuren jag rensade runt förra sommaren så nu blir det jämnt och fint.
Ska fylla ut där den ena muren som jag flyttade var också och så in gräs. Sedan blir det att fylla alla ojämnheter som finns i gräsmattan här och där. Kommer bli bra detta men det är slitsamt att köra med skottkärra lass efter lass. Jag behöver inte gå på gym detta är bästa gymmet man kan ha. riktigt kroppsarbete är alltid bäst.
Får bli några lass till sedan en dusch för att sedan slappa i soffan. Tror jag kommer ha lite träningsverk imorgon.
Nä dags att bege sig ut igen och jobba lite vi hörs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar