onsdag 16 juli 2014

Semestertider

Det märks att folk har semester kan jag säga. Går otroliga mängder med mat här på båten. Jag jobbar som smörgåsnisse eller vad man ska kallas sig. Gör en jäkla massa smörgåsar i alla fall. Till ett exempel så gör jag cirka 200stycken ostfrallor varje morgon för att inte tala om alla jäkla räksmörgåsar som går åt på en dag. Rör sig väl om en 400stycken ungefär. Kan säga att jag börjar bli trött på att göra smörgåsar nu. Men snart så är passet slut och man är ledig.
Måste planera min semester bättre till nästa år. Inte vara på jobb i juli kan jag säga.
Nu blir det lite kvällsmat och sedan sängen för att klockan ringer 4:30 imorgon bitti. Får vara lite frukosthjälp också så här på högsäsongen. 
Så godnatt på er där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar