tisdag 22 juli 2014

Ledighet!

Kanske ska skriva lite här för en gångs skull. Har varit fullt upp senaste tiden så min blogg har blivit lidande. Men nu så är man ledig så nu kan man skriva lite igen.
Idag blir det nog att ta det lugnt och ligga på altanen och läsa. Skulle dock behöva klippa gräsmattan men det får nog vänta till kvällen. Min nyplanterade gräsmattan har växt en hel del så snart kan man klippa den också.
Får vänta ett tag till så den riktigt har tagit sig ordentligt.
Ska mäta upp lite rum idag för hur mycket golvlist jag ska beställa. Är väl ingen brådska i och för sig men det är lika bra att ta det med en gång. Sedan ska jag börja fundera på vilket projekt jag ska ta tag i sedan. Skulle vilja ta tag i det stora sovrummet men jag vet inte riktigt hur jag vill ha det. Får kolla in inredningstidningar och leta efter uppslag. Skulle dock vilja ändra garderoberna lite och sätta in skjutdörrar. Men vet inte om det är ett svårt och stort projekt. Får forska i detta för de som står där nu är lite så där i kvalite. Skulle även vilja lägga in en heltäckningsmatta en sådan där mjuk och go att sätta ner fötterna på.
Ja ni hör lite tankar har man allt när man tänker efter.
Nu får det bli kaffe och gå och sätta sig på altanen. Ha det bra på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar