lördag 30 november 2013

Värsting fredag!!!!!!!!

Hej på er som jag skrev häromdagen så gör jag smörgåsar och sallader till cafet detta passet ombord på M/S Galaxy. I torsdags hade vi en rock-kryssning och de åt från cafet som bara den. Så jag gjorde säkert 2000stycken räkmackor och ett antal sallader. Sedan fortsatte det på lördag dag med lika mycket igen. Så man har fått veta att man lever dessa dagar kan jag säga.
Inte nog med att man ska göra detta man ska dessutom göra saker till konferansen.
Men nu blir det lugnt ett antal dagar till nästa helg då det smäller till igen. Då gör det inte så mycket för då vet man att man snart ska hem.
Har hört att det har snöat hemma så får väl köpa mig en snöskyffel på hemresan eller man får hoppas att det har försvunnit den dagen man ska köra hem.
Nä dags att äta lite och glömma bort räkmackorna en stund tills imorgon bitti då är det dags igen.
Sa jag förresten att jag inte är så förtjust i räkmackor för tillfället.
Ha det bra så hörs vi av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar