torsdag 14 november 2013

Sjuk

God morgon i stugorna runt om i världen. Ja morgon är det ju inte överallt men här är det nu i alla fall. Blev lite snickeriarbete igår med att sätta dörrfoder och golvlist. Räknade lite fel tror jag saknades en överliggare till ena dörren så en blev inte klar. Får köpa lite till gör ju inget om man har hemma flera har ju fler dörrfoder jag ska byta ut.
Nu så är det snart klart i hallen ska försöka skynda på med målningen av dörrarna. Det är ju inte världens roligaste jobb med slipning och målning.
Ska även försöka fixa till radioskåpet jag köpte för ett tag sedan. Det lutar nog åt att jag målar det vitt det med. Skulle vilja ha någon helt annan färg i rummet med typ som en färgad lampa eller nåt.
Känner att jag håller på att bli sjuk också har ont i halsen. Är det nåt jag hatar så är det halsont.
Men det är bara att bita i blir inte bättre av att gnälla.
Nu får det bli kaffe och sedan får jag nog måla lite så det blir klart någon gång. Ha det så bra så länge så hörs vi senare.
Nymålad dörr med nya dörrfoder och golvlist på plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar